Mechu84

Moderator
  • Zawartość

    1089
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Mechu84

  1. RuPeRt ssy

    ub
  2. REKLAMA

    temat ma juz tydzien widze ze jednak 10zl to dla adminow i tak duzo bo nikt nie napisal przynajmniej wiemy jak sprawa wyglada i jakie jest podejscie do serwera i forum tylko potem zeby nikt nie pisal ze serwer jest pusty.
  3. Skarga na Admina

    11.04.2018 `Aveee STEAM_2:0:2077796991 Szczawik Czitowanie Na zawsze masz zmienne ip wejdz na wl router wl na nowo i ci sie zmieni. pozatym nie obrazaj admina bo ciebie tu nikt nie wyzywa. wiec poskrom slowa.
  4. SS MIROL

    ub
  5. REKLAMA

    zrobielm wlasnie przelew 24 zl na 8 dni reklamy jutro dojdzie kasa do goscia wiec jutro o tej godzinie bedzie serwer pelny teraz czekam na wasza wypowiedz
  6. REKLAMA

    witam jak wiemy zawsze ja i fantOM kupujemy reklame wtedy serwer jest pelen graczy duza rotacja przeija sie przez serwer i jest duzo odpalow..... w koncu to serwer ns. jest nas 11 adminow z tego admin w3hite zostanie odebrana na dniach ranga poniewaz ostatnia wizyta na forum 31 marzec czyli juz prawie 2 miesiace temu... koszt reklamy dziennie 3zl czyli na miesiac 90zl. 25zl to duzo dla kazdego wiec ja bym proponowal po 10zl od admina miesiacznie tyle ty chyba kazdy moze dac w koncu to tylko mniej 3 piwa do wypicia wykupienie reklamy u na tej sieci zawsze jest minimum na tydzien czyli 21zl. jak wiemy jak jest reklama sa gracze jak sie konczy ona jeszcze po niej pare dni sa gracze i potem znikaja wiec mysle zeby na poczatek kupywac reklame na 2 tyg po niej tydzien bez reklamy i znowu na 2 tyg taka rotacja az do skutku ze gracze zaczna zostawac u nas. a teraz bez nacisku prosze zeby sie wypowiedzieli admini i zobligowaly sie te osoby ktore chca co miesiac wplacac po te 10zl. oczywiscie jak komus jakis miesiac nie bedzie pasowalo to niech napisze nie zawsze komus cos pasuje. oplate forum, hostingu oplacam z Łukaszem. ps ja z fantOM mozemy wiecej doplacic jak bedzie potrzeba reszta zalezy tez od was w koncu kazdy lubi grac bez graczy serwer calkiem padnie. lubie grac z wami i nie chce zeby sie to rezlecialo i kazdy poszedl na inny serwer.... pozdrawiam Mechu
  7. Podanie o Admina damek

    podanie odrzucone temat zamykam
  8. podanie o admina

    podanie odrzucone zamykam
  9. ssy

    ub
  10. podanie o admina

    od ostatniego podania minely 3 tyg nic sie nie zmienilo... jak juz pisalem pod wczesniejszym podaniem tam wszystko wyjasnilem NIE
  11. Podanie o Admina na serwerze DD2

    na forum od paru minut na serwie nie widzialem wiek ns takie podania odrazu ZAMYKAM
  12. ssy

    ub
  13. Podanie o admina

    Wiadomość wygenerowana automatycznie. Twoje podanie zostało przyjęte. Skontaktuj się z Administratorem po odbiór rangi.
  14. ub

    ub
  15. Podanie o admina

    + wiek + steam + praktycznie codziennie na serwie - mala aktywnosc na forum ( mysle ze da sie nadrobic ) + nie ma zbytnio z nim problemow ( oczywiscie dobrze ze masz swoje zdanie ) co do skladki to jednorazowa obowiazkowa masz moje TAK ps nie spamowac tu o graczach adminach itp mozna zalozyc inny temat, tu wypowiadamy sie o podaniu
  16. Podanie

    podanie odrzucone temat zamykam
  17. podanie o UB

    08.04.2018 DuduS STEAM_2:0:86673746 Mechu ab Na zawsze 23.01.2018 DjKxoer | CSSetti.pl STEAM_2:0:86673746 Mechu ping lagi 10 Minut(y) 10.11.2017 dabik od szumka STEAM_2:0:86673746 Pawel :] ssy frorum Na zawsze sprawdzalem w bansie steam sid i wyskoczylo mi ze ssy od Pawla tamten mial widocznie trafiles na taki sam. ub wracaj do gry
  18. Podanie

    widuje go na serwie. co mi sie nie podoba, to ze za wszelka cene zawsze musi byc w top co runde po kilka razy pisze rank top15 utrudnia to troche gracza pisanie dawanie info bo maly spam robi, nastepna sprawa jak ktos go zabije to pisze ciagle odpalony sprawdz daj bana z biegu mozna zobaczyc czy ktos ma wh??? oczywiscie staram sie wchodzic na spect przez amx...... zeby gracze mysleli ze jeszcze gram a tu odrazu pretensje ze gram zamiast sprawdzic.... wiek tez jest na Nie 16 lat to jeszcze mlody do tego brak skladki ja jestem na NIE
  19. VValke[R]

    czas na ssy i modyfikacji taki sam
  20. VValke[R]

    zaraz admin Pawel wstawi tu link z ssy ktore zrobilismy do testu i zobaczysz czas modyfikacji
  21. ssy kub

    ub
  22. VValke[R]

    dobrze zeby nie bylo jakis nie jasnosc damy komus z adminow bana z ssy i wsadzi tu link i zobaczymy czas modyfikacji czy jest inny chcemy to wyjasnic a nie komus robic problemy
  23. kolejny raz ;d

    ub